Helgen i Stockholm

Som ni nog vet så var jag och min vän Tova i Stockholm i helgen. Vi tog bussen dit och stannade under helgen sen åkte vi hem med buss på söndageren. Det var en sjuktgrym helg.
På fredagen så kom vi dit på eftermiddagen och då åkte vi till Tovas farmor som vi skulle sova hos och packade upp och lite såntdär. Sen åkte vi till ett köpstenrum och åt på en resturang och köpte go saker till kvällen :) 
 
Sen på lördagen så gick vi på stan på dagen och på kvällen gick vi på the fooo conspiracy. I stan köpte jag en mössa, halstuk och en tröja. Sen på kvällen så gick vi som sagt på the fooo. Det var så GRYMT asså OMG. Jag har vart och sätt dom en gång innan och detta var andra gången. Asså den känslar är bara så fucking underbar. Att bara veta att man är i samma stad som dom är så jädra häftigt bara det. Och tänk dig då att vara några meter ifrån dom. Asså den kännslan går inte att beskriva. Men iallfall vi stog utanför konsärhuset där det skulle vara. Vi var där ett tag innan insäppet och träffade några tjejer. Och även så träffade jag manfred, egon och frida. Så jag kramade och tog kort med Manfred och Egon men inte Frida för han inte det då. Men när vi hade kommit in i konsärhuset så mötte jag frida igen och då kramades vi men jag tog ingen bild för var tvungen att gå till våra platsen där vi skulle sitta under kvällen. Och ja sen började de. Jag har tagit bilder och filmat men bilderna blev suddiga bara för man skrek och skakade och allt. Och filmen är för lång och man hör inte så mycket av killarna, utan man hör mest mig skrika/sjunga och alla andra haha. Ni som var där förstår mig ;). Men ni kan säkert hitta bilder från fotografer som var där om ni skulle vilja det. 
Men iallafall så träffade jag även daff, katia och dom där också. Sen köpte jag en the fooo keps också. Det var en sån sjukthäftig och rolig kväll som jag ALDRIG kommer glömma. 
 
Men sen på söndagen så packade vi ihop allt och tog bussen hem och så kom vi hem på kvällen igen. 
Det var typ min helg i Stockholm. Den var sjuktgrym och kommer helt klart göra om det. Ochb för dom som inte kunde vara där eller inte hade biljetter så filmade dom det live som man kan se nu efteråt också. 
 
Men ja detta var min helg, vi hörs i nästa inlägg puss :* bilder från helgen kommer snart :) 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0