Nu jäv*a kör vi

Så nu äntligen är vi igång igen. Min blogg har legat nere ett tag men nu kör vi igen. Jag la ner den för olika anledningar men det behöver vi inte ta just nu. Men nu är den iallafall igång igen. Asså shit vad jag har saknat bloggen. De är sjukt att man kan bli typ beroende av att blogga. Och blogga är ju att skriva typ. Så jag är alltså beroende av att skriva... hmm det låter inte som Elina haha xD 
 
Men iallafall jag ska skriva så mycket jag bara kan och orkar. Tror jag ska skaffa som ett schema men är inte säker ännu. Vad tycker ni?
 
Men jag hoppas att ni kommer gilla bloggen och så förhoppningsvis hörs just du och jag i nästa inlägg! ha det bra puss :*
 
(bilden är ifrån we heart it) 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0