Shit vad pin....

Jag är en foooer som ni nog redan vet. Och när dom var i Kalmar på stadsfesten så var jag där. Jag sov där och allt. Men den stårin kan vi ta nån annan gång. Men iallafall jag stog längst fram och det var ju masor som tog kort. Och som jag tror ni redan vet så har the fooo släppt en bok. Och jag är med i deras bok. Asså är överlycklig för det men man kan ju inte direkt säga att jag var så fin på bilden xD hahahahah ser HÄMSK ut men det är inte så konstigt jag har sovit ute på gatan, inte sovit på två dygn, står ihopp tryckt i ett galler med männskor tryckt på mig och det r typ 40 grader varmt. Och jag tat i ogges hand. Tänk dig hur jag ser ut då hahaha. Och just den bilden kom med i boken så nu kommer flera 100 000 människor se den bilden xD shit vad pin hahaha. 
 
Men är iallafall as glad att jag kom med i den men kan önskar ju att det hade varit en bild där man iallfall ser lite normar ut xD 
 
haha men har någon av er boken? 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0