Stockholm

Jag och min vän Tova ÄLSKAR the fooo conspiracy och dom ska ha en bokrealise i Stockholm lördagen den 6 December. Jag och Tova har biljetter och ska åka till Stockholm och gå på den. Så jag och Tova ska åka på fredag morgon till stockholm. Så vi tar ledigt från skolan den dagen. Vi ska bo hos hennes farmor för vi åker själva till Stockholm. Så vi kommer komma till Stockholm på eftermiddagen tror jag. Då ska vi åka till hennes farmor och packa upp och lite sånt. Sen kanske vi går ut och äter eller något. Sen på lördag förmoddagar ska vi shoppa och mysa i stan och sen på kvällen går vi på the fooo. Och sen på söndagen så ska dom ha en signering men vi är inte säkra på om vi hinner gå på den för vår buss hem går klockan 12 på morgonen. Men det bestämmer vi sen. Så vi ska alltså vara i stockholm fredag till söndag. 
 
Det ska bli så sjuktroligt. Och jag har bara varit i Stockholm 1 gång innan. Och jag ska åka dit själv med Tova man kan ju undra hur det ska gå hahah. Men det ska iallfall bli roligt, är as taggad. Ska äver träffa några tjejer där som jag har haft kontakt med ett längre tag.  Ska bli roligt att äntligen ska få träffa dom. 
 
Men det kommer mer om detta senare. Ska någon av er dit? 
 
Men ja vi hörs i nästa inlägg, Puss :*
(bild ifrån we heart it)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0